szerda, június 24, 2009

Kattints a gyermekekért kampány


http://everykickcounts.com/
NUTRILITE™
1939 óta a NUTRILITE név a feddhetetlenség és a kiváló táplálék megbízható márkájává vált a növényi alapú étrend-kiegészítők között.

Több mint 70 éve a NUTRILITE márka vezető szerepet tölt be az étrend-kiegészítők között csakúgy, mint a kutatásban, újításban és a minőségi szabványok javításában. A NUTRILITE termékek több mint ötven országban kaphatók, így világszerte a fogyasztók millióinak jelentenek új lehetőséget arra, hogy egészségesen éljenek és jól érezzék magukat.

A NUTRILITE™ a világ vezető* vitamin-, ásványianyag- és étrend-kiegészítő márkája.

(*a 2008. évi eladások és az Euromonitor International kutatása alapján)


One by One – az Amway kampánya a gyermekekért

A One by One az Amway világméretű kampánya, melynek keretében az Amway leányvállalatai, üzleti vállalkozói és munkatársai egyesítik erőiket a rászoruló gyermekek megsegítésére. 2003 óta az Amway csaknem 50 millió dollárt adományozott, önkéntesei pedig több mint 800.000 órát dolgoztak. 50-nél több országban vettek részt projektek támogatásában, és így világszerte több mint ötmillió gyermekhez jutottak el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése